Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK)

Szanowni pacjenci,

przypominamy, że pod koniec maja Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Teleplatformę Pierwszego Kontaktu (TPK), będącą uzupełnieniem nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej.

Dzwoniąc pod bezpłatny numer 800 137 200, otrzymasz niezbędną pomoc medyczną.
TPK jest dostępna poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, czyli:
– od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 następnego dnia
– w soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia.

Z TPK możesz skorzystać w sytuacji:
– nagłego zachorowania, poza godzinami pracy POZ,
– nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących stan bezpośredniego zagrożenia życia, a zastosowane środki lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy,
– gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni POZ może znacząco niekorzystnie wpłynąć na Twój stan zdrowia.

W ramach TPK uzyskasz:
– poradę medyczną
– e–receptę
– e–skierowanie
– e–zwolnienie.

Porady udzielane są w czterech językach. Z platformy mogą korzystać również osoby niesłyszące za pomocą wideorozmowy z tłumaczem języka migowego.

Wszelkie niezbędne informacje dostępne są na stronie NFZ: https://www.nfz.gov.pl/kontakt/teleplatforma-pierwszego-kontaktu/

Serwis www.5wszk.com.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, w zakresie odpowiadającym konfiguracji Twojej przeglądarki. Czytaj więcej ...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij